Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Viking EPS Camo '18

Yamaha Viking EPS Camo '18
Yamaha Viking EPS Camo '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Viking EPS Camo este un vehicul utilitar 4x4 creat pentru off road care se remarcă prin tehnologia de top utilizată în construcție, cu o motorizare monocilindrică de 686cc 46cp cuplată la o cutie de viteze CVT bazată pe tehnologia smart Yamaha Ultramatic și cu tracțiune 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat care poate fi comutată în funcție de preferințe prin simpla acționare a unei manete amplasate în bord. În ciuda puterii de care dă dovadă, motorul este foarte controlabil, cu un cuplu constant ideal pentru tractare sau transport, iar suspensiile independente cu braț dublu și cursă alungită lucrează alături de servodirecția electronică EPS pentru un plus de manevrabilitate pe orice tip de teren. De asemenea, modelul are un design serios și robust, cu o caroserie modernă cu multiple opțiuni de culoare, cabină antifonată cu podea plată pentru confort și vine echipat standard cu o platformă basculantă de încărcare, perfectă pentru transportul uneltelor de lucru sau a materialelor de construcție. Toate aceste calități fac din Yamaha Viking EPS Camo un model de vehicul off road utilitar gata oricând de muncă, indiferent de sarcină, temperatură sau starea drumului.

- motor monocilindric, 4 timpi, răcit cu lichid, SOHC, 4 supape, 686cc, 46cp
- injecție electronică de benzină
- pornire electronică
- cutie de viteze CVT
- transmisie pe cardan
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensii față/spate independente, cu braț dublu, cursă 205 mm
- frâne hidraulice pe discuri duble
- capacitate rezervor 36.7 Litri
- dispunere confortabilă şi spaţioasă a celor 3 locuri
- servodirecţie EPS
- cabină antifonată cu podea perfect plată
- platformă de încărcare basculantă acoperită cu covor din cauciuc ultra rezistent
- amplasament uşor accesibil pentru motor
- design robust al şasiului pentru rezistenţă mărită la impact
- schemă grafică specială camuflaj


SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.